ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
Προβλήματα και ασκήσεις μαθηματικών Δ' δημοτικού
Λιανική τιμή: €8,96
Τιμή Bestseller: €6,72
Συγγραφέας: Ραπτοπούλου Δήμητρα, Πανταζόπουλος Λάμπρος
Εκδότης: Πατάκης
Κατηγορία: Δ' Δημοτικού Σχολικά Βοηθήματα
ISBN: 9789601629476
Ημερομηνία έκδοσης: 15/03/2010
ΑγοράΠεριγραφή
[...] Το σύγχρονο σχολείο, με τα αναθεωρημένα προγράμματα του, ενδιαφέρεται περισσότερο για την κατανόηση και ανακάλυψη της δομής των μαθηματικών για να καταστεί ο μαθητής/η μαθήτρια ικανός/ικανή να παίρνει θετική στάση απέναντι στα προβλήματα της ζωής και να ανακαλύπτει τη νέα γνώση, παρά να ασχολείται με τη μηχανική εκτέλεση των πράξεων... Έχουμε ανάγκη σήμερα από άτομα που να μπορούν να εκτιμήσουν καταστάσεις, να διατυπώνουν και να λύνουν προβλήματα, θέλουμε άτομα να σκέφτονται λογικά, συνοπτικά και με σαφήνεια.
Μέσα από την εργασία μας, βάζουμε το μαθητή/τη μαθήτρια μπροστά σε πραγματικά, καθημερινά προβλήματα της ζωής ώστε, ερχόμενος/ερχόμενη σε δυναμική σχέση με πρόσωπα και πράγματα, να προχωρά στη λύση προβλημάτων. Έτσι ο μαθητής/η μαθήτρια αυτοβεβαιώνεται για τις ικανότητες του/της, δυναμώνει τη θέληση του/της, αποκτά σαφείς έννοιες και γενικεύσεις που μπορεί να τις χρησιμοποιήσει στην κατάκτηση προγραμμάτων και οπλίζεται με την ικανότητα για επιτυχέστερη αντιμετώπιση των γενικότερων προβλημάτων της ζωής.
Η εργασία μας χωρίζεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος ακολουθεί κατά κεφάλαιο το σχολικό βιβλίο και παρατίθενται προβλήματα και δημιουργικές μαθηματικές δραστηριότητες για εξάσκηση και πληρέστερη κατανόηση.
Στο δεύτερο μέρος παρατίθενται απλά και σύνθετα προβλήματα για γενικότερη εξάσκηση με αύξουσα δυσκολία κατά κατηγορία. Στην αρχή του δεύτερου μέρους γίνεται ανάλυση όλων των αριθμητικών πράξεων και παρουσιάζουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε για τη λύση ενός απλού ή σύνθετου προβλήματος. Στην ύλη του δεύτερου μέρους καλύπτουμε όλα τα μαθηματικά φαινόμενα που καλείται να κατακτήσει ο μαθητής/η μαθήτρια στην ύλη της Δ΄ τάξης.
(από τον πρόλογο των συγγραφέων)
Σελ. 406