ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Τιμή Bestseller: €35,00

Συγγραφέας: ΣΙΣΚΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ

Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789606759109

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2007

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό τόσο στην Ελληνική όσο και την ξένη βιβλιογραφία στα πολυκριτήρια μοντέλα αποφάσεων, αφού πέρα από συλλογικούς και ερευνητικούς τόμους απουσίαζε το ολοκληρωμένο διδακτικό εγχειρίδιο (textbook). Στο βιβλίο αναδεικνύονται και τεκμηριώνονται, με αυστηρότητα και τα απαραίτητα διδακτικά παραδείγματα όλες οι σημαντικότερες σύγχρονες μεθοδολογίες και τεχνικές που πρωταγωνιστούν στο διεθνές προσκήνιο, σε καθεστώς βεβαιότητας ή αβεβαιότητας, όπως οι μέθοδοι ELECTRE, PROMETHEE, UTA, MACBETH και η πολυκριτήρια θεωρία αξίας/χρησιμότητας. Επίσης, έρχονται για πρώτη φορά στο φως η καθοριστική ορολογία της θεωρίας πολυκριτήριας ανάλυσης καθώς και τα βασικά θεωρητικά αποτελέσματα.

Το βιβλίο είναι ένας συνεχής διάλογος με το πρόβλημα. Μέσα στο μεγάλο φάσμα των πραγματικών εφαρμογών, που πλησιάζουν σαράντα, ο συγγραφέας βάζει τη δική του σφραγίδα, έχοντας ο ίδιος μελετήσει πολλά από τα προβλήματα που παρουσιάζει. Ειδικά, τα δέκα προβλήματα αναφοράς του βιβλίου αναπτύσσουν τον προβληματισμό επιχειρήσεων και οργανισμών που πρέπει να πάρουν αποφάσεις και δημιουργούν τις ανάγκες για την επιστημονική προσέγγιση που θα ακολουθήσει. Οι εφαρμογές προέρχονται από ιούς χώρους του περιβάλλοντος και των φυσικών καταστροφών, της χωροταξίας και των μεταφορών, της χρηματοοικονομικής διοίκησης, της διοίκησης προσωπικού, των προμηθειών, της στρατηγικής επιχειρήσεων, της έρευνας και εκπαίδευσης, αλλά και του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, Ο σπουδαστής, ο νέος ερευνητής, ο μηχανικός ή ο μάνατζερ θα αποκομίσει μεγάλα οφέλη από το βιβλίο αυτό, σε ότι αφορά τη σφαιρική αντίληψη της επιστημονικής προσέγγισης των αποφάσεων, το ρόλο της επιστήμης στην άσκηση αποτελεσματικού μάνατζμεντ, αλλά κυρίως την τέχνη της εφαρμογής της θεωρίας στην πράξη.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΠΑΛΛΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Λ.

Τιμή:   15,92

Αγορά
30/11

CD ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ Α.

Τιμή:   26,50

Αγορά
31/10

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4η ΕΚΔΟΣΗ

ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ Γ.

Τιμή:   62,60

Αγορά
30/09

156 ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΟΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ PERSONAL DEVELOPMENT

ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ

Τιμή:   12,72

Αγορά
30/09

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΘΕΩΡΙΑ

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ Μ.

Τιμή:   58,30

Αγορά
31/08

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΕΤΡΟΣ Α.

Τιμή:   39,22

Αγορά
30/04

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ (1942-2012)

ΒΛΑΣΣΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ Δ.

Τιμή:   10,00

Αγορά
31/12

MARKETING

PERREAULT, WILLIAM D.

Τιμή:   125,00

Αγορά
31/12

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MANAGEMENT

SCHERMERHORN, J.

Τιμή:   124,41

Αγορά
31/12
30/11