ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ (βιβλίο πρώτο) ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΗΘΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Τιμή Bestseller: €28,91
Συγγραφέας: HUME, DAVID,
Εκδότης: Πατάκης
Κατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ISBN: 9789601614649
Ημερομηνία έκδοσης: 28/02/2005
ΑγοράΠεριγραφή
Το θέμα της "Πραγματείας" είναι η ανθρώπινη φύση και ο συγγραφέας της, στο πρώτο βιβλίο, "Για τη νόηση", παρομοιάζει τον ανθρώπινο νου με ένα εύθραυστο και γεμάτο ρωγμές σκάφος που πρέπει να ριχτεί "στην ανοικτή θάλασσα της ανθρώπινης φύσης" προκειμένου "να κάνει τον γύρο του κόσμου". Έχοντας επίγνωση και των δικών του αδυναμιών, ο Χιουμ διαπιστώνει ότι η φιλοσοφική κριτική, την οποία ασκεί στις νοητικές ικανότητές του, τον οδηγεί σε σύγχυση. Παρά την ανθρώπινη περιέργειά του για τις αιτιακές συνδέσεις ανάμεσα στα πράγματα και την αγάπη του στους αυστηρούς συλλογισμούς, η φιλοσοφική θεωρία του τον βοηθά να αναγνωρίσει ότι τα πράγματα που εκλαμβάνουμε ως αιτίες είναι προϊόντα της φαντασίας. Όταν οι αισθήσεις, η μνήμη και η νόηση θεμελιώνονται στην "ασταθή και επισφαλή" ικανότητα της "πλασματικής φαντασίας", οδηγούμαστε σε αντικρουόμενες πεποιθήσεις. Επομένως, ο φιλοσοφικός στοχασμός μάς οδηγεί σε ένα επικίνδυνο δίλημμα: Mπορούμε να στηριζόμαστε στις "τετριμμένες υποδείξεις της πλασματικής φαντασίας", οι οποίες παράγουν "σφάλματα, παραλογισμούς και ασάφειες", ή πρέπει να στηριζόμαστε στις "γενικές και πιο καλά εδραιωμένες ποιότητες" του νου, δηλαδή στη νόηση και τον λόγο; Όμως, ο τελευταίος τρόπος υπονομεύει ακόμη και τις πεποιθήσεις από τις οποίες εξαρτάται η ίδια η επιβίωσή μας: "η νόηση, όταν ενεργεί μόνη της και σύμφωνα με τις πιο γενικές αρχές, αυτοανατρέπεται και δεν μπορεί να τεκμηριώσει καμία πεποίθηση, είτε φιλοσοφική είτε της κοινής ζωής". Η λύση θα προέλθει από την ανθρώπινη φύση, η οποία διαλύει τη φιλοσοφική μελαγχολία, αλλά δεν επιτρέπει την απαξίωση του φιλοσοφικού στοχασμού: Αν πρόκειται να αναχαιτισθεί η δεισιδαιμονία και να βελτιωθεί η κατανόηση του κόσμου, τότε το φιλοσοφείν είναι τόσο φυσικό, όσο και αναγκαίο. Μάλιστα δεν πρέπει να ενδίδουμε απλώς στον φιλοσοφικό στοχασμό, αλλά να καλλιεργούμε το πάθος για τη φιλοσοφία, διότι "ο αληθινός σκεπτικιστής πρέπει να είναι διστακτικός τόσο με τις φιλοσοφικές αμφιβολίες του, όσο και με τις φιλοσοφικές βεβα
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ
HYMNALE AMBROSIANUM ΤΟ ΔΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΕΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΥΜΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ
Τιμή: 20,00
ΑγοράΗ ΒΙΒΛΟΣ, ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ Η ΕΞΕΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΓΡΑΦΩΝ ΥΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΙΕΡΟΜΑΝΑΧΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΧΑΜΑΚΙΩΤΗΣ 1891-1967
Τιμή: 15,00
ΑγοράΟ ΑΙΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 15,90
ΑγοράΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Τιμή: 14,84
ΑγοράΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΣΙΝΑ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΠΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΣΕ ΛΑΘΟΣ ΩΡΑ ΝΥΧΤΩΝΕΙ ΠΑΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΚΑΣΤΟΡΙΑΔΗΣ, ΦΟΥΚΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Τιμή: 20,00
ΑγοράΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΗΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΑΓΑΘΟΥ, ΕΦΕΤΟΥ, ΙΚΑΝΟΥ, ΤΕΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΥΛΗΣ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΠΕΡΙ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΥΗΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΓΑΙΑΣ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΟ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΑΥΤΟΤΕΛΗ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΟΙ 8 ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ
Τιμή: 15,00
Αγορά