ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ

Τιμή Bestseller: €24,99
Συγγραφέας: KOLODZY, JANET
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604616497
Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2015
ΑγοράΠεριγραφή
Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε δημοσιογράφο ή φοιτητή δημοσιογραφίας που θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία για να αφηγείται αποτελεσματικά τις δημοσιογραφικές ιστορίες του σε πολλά διαφορετικά μέσα -έντυπα, οπτικοακουστικά, ψηφιακά ή διαδικτυακά.
Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες θα μάθουν:
-Να αναπτύσσουν έναν τρόπο σκέψης πολυμεσικής δημοσιογραφίας ο οποίος θα τους βοηθήσει να παράγουν ειδήσεις για ένα ακροατήριο που ακολουθεί γρήγορους ρυθμούς, είναι πολυάσχολο και χρησιμοποιεί φορητές συσκευές.
-Να αποφασίζουν πότε το οπτικοακουστικό υλικό είναι χρήσιμο και αναγκαίο και να γνωρίζουν πώς να το συλλέξουν, να το επιλέξουν και να το οργανώσουν ώστε να βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα την είδηση.
-Να χρησιμοποιούν συνδυαστικά πολλά διαφορετικά στοιχεία αφήγησης (κείμενο, ήχο, βίντεο και φωτογραφίες) για μια διαδραστική δημοσιογραφική εμπειρία.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΑΣΤΕΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 13,90
Αγορά
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Τιμή: 9,00
Αγορά
ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (18ΟΣ-19ΟΣ-ΑΡΧΕΣ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ) ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τιμή: 23,32
Αγορά
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ GESTALT: ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 18,00
Αγορά
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 16,65
Αγορά
Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2010-2013
Τιμή: 20,00
Αγορά
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 11,00
Αγορά
ΑΡΧΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Τιμή: 36,00
Αγορά