ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ
Τιμή Bestseller: €24,99
Συγγραφέας: KOLODZY, JANET
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604616497
Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2015
ΑγοράΠεριγραφή
Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε δημοσιογράφο ή φοιτητή δημοσιογραφίας που θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία για να αφηγείται αποτελεσματικά τις δημοσιογραφικές ιστορίες του σε πολλά διαφορετικά μέσα -έντυπα, οπτικοακουστικά, ψηφιακά ή διαδικτυακά.
Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες θα μάθουν:
-Να αναπτύσσουν έναν τρόπο σκέψης πολυμεσικής δημοσιογραφίας ο οποίος θα τους βοηθήσει να παράγουν ειδήσεις για ένα ακροατήριο που ακολουθεί γρήγορους ρυθμούς, είναι πολυάσχολο και χρησιμοποιεί φορητές συσκευές.
-Να αποφασίζουν πότε το οπτικοακουστικό υλικό είναι χρήσιμο και αναγκαίο και να γνωρίζουν πώς να το συλλέξουν, να το επιλέξουν και να το οργανώσουν ώστε να βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα την είδηση.
-Να χρησιμοποιούν συνδυαστικά πολλά διαφορετικά στοιχεία αφήγησης (κείμενο, ήχο, βίντεο και φωτογραφίες) για μια διαδραστική δημοσιογραφική εμπειρία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ ΗΓΕΤΩΝ - ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 16,23
ΑγοράFOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Τιμή: 20,14
ΑγοράMARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ... ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ
Τιμή: 12,68
ΑγοράΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Τιμή: 65,00
ΑγοράΛΙΤΗ ΣΚΕΨΗ ΑΠΑΛΕΙΨΤΕ ΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΠΛΟΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ
Τιμή: 7,90
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 19,00
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΡΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Τιμή: 85,00
ΑγοράΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΟΥΣ
Τιμή: 28,01
ΑγοράΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΞΕΚΙΝΑ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 21,20
ΑγοράΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΣΑΣ
Τιμή: 18,00
ΑγοράΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΗΤΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΟΚΙΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τιμή: 15,98
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τιμή: 15,29
Αγορά