ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ

Τιμή Bestseller: €24,99
Συγγραφέας: KOLODZY, JANET
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604616497
Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2015
ΑγοράΠεριγραφή
Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε δημοσιογράφο ή φοιτητή δημοσιογραφίας που θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία για να αφηγείται αποτελεσματικά τις δημοσιογραφικές ιστορίες του σε πολλά διαφορετικά μέσα -έντυπα, οπτικοακουστικά, ψηφιακά ή διαδικτυακά.
Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες θα μάθουν:
-Να αναπτύσσουν έναν τρόπο σκέψης πολυμεσικής δημοσιογραφίας ο οποίος θα τους βοηθήσει να παράγουν ειδήσεις για ένα ακροατήριο που ακολουθεί γρήγορους ρυθμούς, είναι πολυάσχολο και χρησιμοποιεί φορητές συσκευές.
-Να αποφασίζουν πότε το οπτικοακουστικό υλικό είναι χρήσιμο και αναγκαίο και να γνωρίζουν πώς να το συλλέξουν, να το επιλέξουν και να το οργανώσουν ώστε να βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα την είδηση.
-Να χρησιμοποιούν συνδυαστικά πολλά διαφορετικά στοιχεία αφήγησης (κείμενο, ήχο, βίντεο και φωτογραφίες) για μια διαδραστική δημοσιογραφική εμπειρία.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 18,05
Αγορά
ΧΡΥΣΑΦΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ - ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τιμή: 20,38
Αγορά
ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ... ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ)
Τιμή: 13,01
Αγορά
FRONT OFFICE MANAGEMENT: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 18,85
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Τιμή: 34,83
Αγορά
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ (Δ.Λ.Π.) ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (Γ.Λ.Σ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 48,92
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 42,40
Αγορά
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ "ΣΥΝ - ΚΕΙΜΕΝΑ"
Τιμή: 26,49
Αγορά
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΝΑΤΖΕΡ
Τιμή: 16,42
Αγορά
BUSINESS / MANAGEMENT Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τιμή: 29,86
Αγορά
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 151 ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τιμή: 14,25
Αγορά
MARKETING ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ
Τιμή: 35,50
Αγορά