ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ

Τιμή Bestseller: €24,99

Συγγραφέας: KOLODZY, JANET

Εκδότης: Κλειδάριθμος

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789604616497

Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2015

Αγορά
31/08

Περιγραφή

Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε δημοσιογράφο ή φοιτητή δημοσιογραφίας που θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία για να αφηγείται αποτελεσματικά τις δημοσιογραφικές ιστορίες του σε πολλά διαφορετικά μέσα -έντυπα, οπτικοακουστικά, ψηφιακά ή διαδικτυακά.

Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες θα μάθουν:

-Να αναπτύσσουν έναν τρόπο σκέψης πολυμεσικής δημοσιογραφίας ο οποίος θα τους βοηθήσει να παράγουν ειδήσεις για ένα ακροατήριο που ακολουθεί γρήγορους ρυθμούς, είναι πολυάσχολο και χρησιμοποιεί φορητές συσκευές.

-Να αποφασίζουν πότε το οπτικοακουστικό υλικό είναι χρήσιμο και αναγκαίο και να γνωρίζουν πώς να το συλλέξουν, να το επιλέξουν και να το οργανώσουν ώστε να βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα την είδηση.

-Να χρησιμοποιούν συνδυαστικά πολλά διαφορετικά στοιχεία αφήγησης (κείμενο, ήχο, βίντεο και φωτογραφίες) για μια διαδραστική δημοσιογραφική εμπειρία.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

30/04

ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ (1942-2012)

ΒΛΑΣΣΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ Δ.

Τιμή:   10,00

Αγορά
31/12

MARKETING

PERREAULT, WILLIAM D.

Τιμή:   125,00

Αγορά
31/12

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MANAGEMENT

SCHERMERHORN, J.

Τιμή:   124,41

Αγορά
31/12
30/11
30/11

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   21,20

Αγορά
31/08

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΑΖΑΖΗΣ, ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   45,78

Αγορά
31/03

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BATEMAN, THOMAS S.

Τιμή:   69,32

Αγορά