ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΝΤΥΠΑ, ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ, ΨΗΦΙΑΚΑ

Τιμή Bestseller: €24,99
Συγγραφέας: KOLODZY, JANET
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604616497
Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2015
ΑγοράΠεριγραφή
Ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε δημοσιογράφο ή φοιτητή δημοσιογραφίας που θέλει να εκμεταλλευτεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την ψηφιακή τεχνολογία για να αφηγείται αποτελεσματικά τις δημοσιογραφικές ιστορίες του σε πολλά διαφορετικά μέσα -έντυπα, οπτικοακουστικά, ψηφιακά ή διαδικτυακά.
Με τη βοήθεια αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες θα μάθουν:
-Να αναπτύσσουν έναν τρόπο σκέψης πολυμεσικής δημοσιογραφίας ο οποίος θα τους βοηθήσει να παράγουν ειδήσεις για ένα ακροατήριο που ακολουθεί γρήγορους ρυθμούς, είναι πολυάσχολο και χρησιμοποιεί φορητές συσκευές.
-Να αποφασίζουν πότε το οπτικοακουστικό υλικό είναι χρήσιμο και αναγκαίο και να γνωρίζουν πώς να το συλλέξουν, να το επιλέξουν και να το οργανώσουν ώστε να βοηθήσουν τους αναγνώστες να κατανοήσουν καλύτερα την είδηση.
-Να χρησιμοποιούν συνδυαστικά πολλά διαφορετικά στοιχεία αφήγησης (κείμενο, ήχο, βίντεο και φωτογραφίες) για μια διαδραστική δημοσιογραφική εμπειρία.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΗΓΕΤΗΣ ΔΙΧΩΣ ΤΙΤΛΟ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
Τιμή: 17,91
Αγορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Τιμή: 19,00
Αγορά
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 22,00
Αγορά
Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΣΤΟ 2005 ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ
Τιμή: 13,78
Αγορά
ΜΕΘΕΥΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Τιμή: 45,00
Αγορά
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΙΑ: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Τιμή: 26,50
Αγορά
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 44,52
Αγορά