ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑΡΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ
Τιμή Bestseller: €17,74
Συγγραφέας: STEWART, IAN,
Εκδότης: Τραυλός
Κατηγορία: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ISBN: 9789606640391
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Έχω γράψει πολλά βιβλία για τα μαθηματικά· μην περιμένετε ένα από τα ίδια. Αυτό το βιβλίο είναι η «τρέλα» μου· είναι το «μαθηματικό» απόσταγμα της ζωής μου.
Είναι για εκείνους που τους αρέσουν τα μαθηματικά (αλλά δεν καταλαβαίνουν γιατί)· για εκείνους που σπουδάζουν μαθηματικά και δεν ξέρουν «τι θα κάνουν» όταν τελειώσουν· για εκείνους που θέλουν να διδάξουν μαθηματικά και να μεταδώσουν τη γοητεία τους· για τους μελλοντικούς συναδέλφους μου και για τους φίλους τους. Βάζω στοίχημα πως, τελικά, θα το βρουν ενδιαφέρον ακόμη και οι γονείς ή οι συγγενείς τους - έστω κι αν οι ίδιοι δεν έχουν μαθηματικές φιλοδοξίες.
Τι είναι τα μαθηματικά; Σε τι χρειάζονται; Ποια είναι η σχέση τους με την κοινωνία; Πώς σπουδάζονται; Πώς διδάσκονται; Πώς λειτουργεί η μαθηματική σκέψη; Πώς συνεργάζονται οι μαθηματικοί στην έρευνα; Πώς είναι ο κόσμος μέσα από τα μάτια ενός μαθηματικού; Πώς βγαίνουν χρήματα από τα μαθηματικά; Και, τέλος, πού μας οδηγούν όλα αυτά;
Ο Ian Stewart έκανε το θαύμα του. Δεν υπάρχει καλύτερος, σ' ολόκληρο τον κόσμο, που να εξηγεί τόσο υπέροχα, τι σημαίνει να είσαι μαθηματικός, και τι χρειάζεται για να γίνεις. Ένα βιβλίο διαμάντι. Χαρίστε το σε όσους είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι αγαπάτε!
Μια 16χρονη κοπέλα σκέφτεται να σπουδάσει μαθηματικά.
Έχει απορίες, και τις απευθύνει σε έναν επαγγελματία του είδους. Τι υπέροχη πρόκληση για έναν άνθρωπο που βλέπει παντού γύρω του μαθηματικά!
«...Της μιλώ επί ώρες· δεν της δίνω συμβουλές. Από το λύκειο μέχρι τα φοιτητικά χρόνια στο πανεπιστήμιο, και από το πτυχίο μέχρι την ελεύθερη εργασία (τότε που -η ίδια- θα γίνει καθηγήτρια, ή επιχειρηματίας), της εξηγώ τι σημαίνει, στην πραγματικότητα, να είναι κάποιος μαθηματικός.
Με ρωτάει και της απαντώ· της λέω για το μαθηματικό μου πάθος, για τις εμπειρίες μου, για τις γκάφες μου, για τη μέθοδό μου...»