ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ, ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ, ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Τιμή Bestseller: €40,28
Συγγραφέας:
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789600335699
Ημερομηνία έκδοσης: 31/08/2003
ΑγοράΠεριγραφή
Ο κόσμος αλλάζει. Η κοινωνία των πληροφοριών και των δικτύων συνιστά μια διαφορετικού τύπου κοινωνία από τη βιομηχανική κοινωνία που γνωρίζαμε. Σε ένα τέτοιο ταχύτατα εξελισσόμενο πλαίσιο αλλάζει και η επιχείρηση. Καλούμαστε να ξανασκεφθούμε εξ υπαρχής θεμελιώδεις έννοιες. Πώς αντιμετωπίζεται ο ανταγωνισμός; Ποιος είναι ο νέος ρόλος της ηγεσίας; Τι συνιστά την αποτελεσματική οργάνωση; Ποια είναι η λειτουργία των αγορών; Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε επωφελώς την αβεβαιότητα και την πολυπλοκότητα του σημερινού μεταμοντέρνου κόσμου; Ποιο είναι το μέλλον της οικονομίας της αγοράς; Αυτό που ο Alvin Toffler αποκάλεσε "Τρίτο Κύμα" είναι πλέον εδώ. Μας λείπουν ωστόσο τα κατάλληλα εννοιολογικά εργαλεία για να το κατανοήσουμε πλήρως και να διαβλέψουμε τις συνέπειές του.
Στο βιβλίο αυτό μερικοί από τους πλέον επιφανείς διανοητές της διοίκησης επιχειρήσεων, όπως οι Charles Handy, Michael Porter, Gary Hamel, Peter Senge, Lester Thurow, Warren Bennis και άλλοι, σκιαγραφούν με απλό τρόπο την κοινωνία και την οικονομία του μέλλοντος και περιγράφουν το νέο ρόλο της επιχείρησης σε αυτήν. Αν θέλετε να κατανοήσετε τις αλλαγές που συμβαίνουν γύρω σας, αν θέλετε να δείτε τη νέα μορφή που θα πάρει η επιχείρηση και η διοίκησή της στη νέα ψηφιακή οικονομία και τη δικτυακή κοινωνία, συνιστούμε αυτό το βιβλίο ανεπιφύλακτα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΙΚΡΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΕΡ FEEDBACK ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ
Τιμή: 9,95
ΑγοράMARKETING PLANS ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή: 37,63
ΑγοράΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Τιμή: 57,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 35,33
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΟΚΙΜΙΟ
Τιμή: 15,29
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Τιμή: 17,91
ΑγοράΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τιμή: 14,00
ΑγοράΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 29,68
Αγορά