ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ INCOMING & OUTGOING MANAGEMENT ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €22,00

Συγγραφέας: ΣΩΤΗΡΙΑΔΗΣ, ΜΑΡΙΟΣ

Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789607860194

Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2007

Αγορά
30/09

Περιγραφή

Το βιβλίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και πρακτικό βοήθημα στο οποίο προσεγγίζονται όλες οι πτυχές των δραστηριοτήτων και λειτουργιών των ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Η παρουσίαση και ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιείται με τη βοήθεια παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πραγματικότητα και πρακτική, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα.

Συγκεκριμένα, αναπτύσσεται η ακόλουθη θεματική:

- Μάνατζμεντ ταξιδιωτικού πρακτορείου: λειτουργίες μάνατζμεντ, οργανόγραμμα και περιγραφές θέσεων εργασίας, τουριστικά λεωφορεία.

- Λειτουργία incoming: ανάλυση όλων των λειτουργικών διαδικασιών, με παράθεση των αντίστοιχων εντύπων.

- Οικονομική διεύθυνση: κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών, τεχνικές οικονομικής διεύθυνσης, επιχειρησιακό πλάνο.

- Ticketing: κρατήσεις και πώληση αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, όροι, διαδικασία κρατήσεων σε GDS, χρήση του οδηγού GTP.

- Σχεδιασμός τουριστικών προϊόντων: μεθοδολογία σχεδιασμού, διοργάνωση εκδρομών και περιηγήσεων, σχεδιασμός και υλοποίηση ειδικών προϊόντων, όπως συνέδρια, fly & drive, κρουαζιέρες, θεματικά προϊόντα.

- Tour Operators & Outgoing: ανάλυση του ρόλου, της οργανωτικής διάρθρωσης και της λειτουργίας των Τ.Ο., πακέτο διακοπών και tour operating (μεθοδολογικά και λειτουργικά), διάθεση/πώληση πακέτου.

- Πληροφορική και ταξιδιωτικά πρακτορεία: χρησιμότητα και εφαρμογές της πληροφορικής και της τεχνολογίας υπολογιστών στα πρακτορεία.

- Νομικά θέματα, με έμφαση στο θεσμικό πλαίσιο προστασίας του καταναλωτή και την ταξιδιωτική ασφάλιση.

Παράλληλα με την ανάπτυξη των επιμέρους θεμάτων παρατίθενται case studies προερχόμενα από την επιχειρηματική πραγματικότητα. Επίσης, στο παράρτημα του βιβλίου περιλαμβάνεται ένας μεγάλος αριθμός εργασιών και δραστηριοτήτων, των οποίων η εκπόνηση είναι ιδιαίτερα επωφελής στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ MANAGEMENT

DUBRIN, ANDREW J.

Τιμή:   23,84

Αγορά
31/12

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΠΛΟΙΟ

ΤΖΑΒΑΡΑΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ

Τιμή:   12,17

Αγορά
31/12

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ

Τιμή:   20,80

Αγορά
31/12

E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΩ

Τιμή:   32,15

Αγορά
31/12

THE MYTHICAL MANAGER MANAGEMENT

AESOP, NICK

Τιμή:   9,54

Αγορά