ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
FRONT OFFICE MANAGEMENT: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή Bestseller: €18,85
Συγγραφέας: ΘΕΟΧΑΡΗΣ, ΝΙΚΟΣ
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607860712
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Η παρούσα, έκδοση αποτελεί ένα επίκαιρο και ολοκληρωμένο βιβλίο, μέσα από το οποίο επιχειρείται η ανάλυση και η εφαρμογή των σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών στις δραστηριότητες και λειτουργίες του τμήματος υποδοχής μιας σύγχρονης ξενοδοχειακής μονάδας.
Η παρουσίαση και η ανάλυση των θεμάτων πραγματοποιείται με τη βοήθεια παραδειγμάτων από την επιχειρηματική πραγματικότητα, τα οποία βασίζονται σε εμπειρίες του συγγραφέα. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται και αναλύονται θέματα που αφορούν:
- Λειτουργίες διοίκησης και οργάνωσης του τμήματος υποδοχής
- Κρατήσεις δωματίων
- Διαδικασίες άφιξης, παραμονής και αναχώρησης των πελατών
- Τουριστική νομοθεσία και ασφάλεια του ξενοδοχείου.
Το βιβλίο αυτό καθίσταται ιδιαίτερα χρήσιμο για στελέχη και επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου και αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο στην εκτέλεση του έργου τους. Επιπρόσθετα, αποτελεί ένα εύχρηστο εκπαιδευτικό βοήθημα για τους φοιτητές που πραγματοποιούν ξενοδοχειακές και τουριστικές σπουδές, αλλά και για όσους σκοπεύουν να ασχοληθούν με τον ξενοδοχειακό τομέα, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετική με τα λειτουργικά ζητήματα και τις δραστηριότητες ενός σύγχρονου τμήματος υποδοχής ξενοδοχειακής επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
ΑγοράΟ ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
ΑγοράΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
ΑγοράΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
ΑγοράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT CEO ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τιμή: 10,95
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τιμή: 11,21
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Τιμή: 5,60
Αγορά