ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
Τιμή Bestseller: €135,00
Συγγραφέας: ARMSTRONG, GARY
Εκδότης: Επίκεντρο
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604582044
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2009
ΑγοράΠεριγραφή
Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στοπεριβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ: ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (Β' ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ)
Τιμή: 50,00
ΑγοράΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ Η ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ; ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 19,08
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔομικές μηχανές, λειτουργική ανάλυση και κοστολόγηση έργων πολιτικού μηχανικού
Τιμή: 19,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΓΛΩΣΣΕΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ
Τιμή: 92,86
ΑγοράΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Τιμή: 8,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BUSINESS MANAGEMENT
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τιμή: 20,00
ΑγοράΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΥΠΑ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά