ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
Τιμή Bestseller: €135,00
Συγγραφέας: ARMSTRONG, GARY
Εκδότης: Επίκεντρο
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604582044
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2009
ΑγοράΠεριγραφή
Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στοπεριβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 1830-2008 ΟΡΑΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ
Τιμή: 38,16
ΑγοράΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τιμή: 76,03
ΑγοράΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 20,14
ΑγοράΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ - ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Τιμή: 26,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 49,86
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 57,00
ΑγοράΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Τιμή: 30,00
ΑγοράΗΓΕΣΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 13,30
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 37,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τιμή: 27,00
ΑγοράΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 30,00
Αγορά