ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
Τιμή Bestseller: €135,00
Συγγραφέας: ARMSTRONG, GARY
Εκδότης: Επίκεντρο
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604582044
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2009
ΑγοράΠεριγραφή
Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στοπεριβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Τιμή: 6,17
ΑγοράΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ-ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΡΙ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ
Τιμή: 5,58
ΑγοράΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
Τιμή: 15,21
ΑγοράΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΟΙ 21 ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
Τιμή: 21,00
ΑγοράΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ MUSA
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τιμή: 5,60
ΑγοράΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Τιμή: 12,72
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 5η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 18,35
Αγορά