ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING

Τιμή Bestseller: €135,00

Συγγραφέας: ARMSTRONG, GARY

Εκδότης: Επίκεντρο

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789604582044

Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2009

Αγορά
31/10

Περιγραφή

Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στοπεριβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ, ΝΑΝΣΥ Α.

Τιμή:   42,60

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   26,00

Αγορά
31/12

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β.

Τιμή:   35,67

Αγορά
31/12

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ Ν.

Τιμή:   28,01

Αγορά
31/12

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   26,00

Αγορά
31/12

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

LEWIS, ROBERT C.

Τιμή:   27,39

Αγορά
28/02

MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗ

ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Τιμή:   27,56

Αγορά
31/12

ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ

Τιμή:   31,00

Αγορά
31/12

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΤΣΙΟΤΡΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.

Τιμή:   29,68

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΛΑΛΟΥΜΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Τιμή:   35,50

Αγορά