ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
Τιμή Bestseller: €135,00
Συγγραφέας: ARMSTRONG, GARY
Εκδότης: Επίκεντρο
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789604582044
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2009
ΑγοράΠεριγραφή
Πρόκειται για µια εισαγωγή στην επιστήµη του Marketing, γραµµένη από τους P. Kotler και G. Armstrong δύο αυθεντίες στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Marketing. Ένα σύγχρονο και εµπλουτισµένο µε πρακτικές εφαρµογές βιβλίο για όσους ασχολούνται ακαδηµαϊκά, ερευνητικά ή και πρακτικά µε θέµατα επιχειρησιακής στρατηγικής.Οι συγγραφείς παρέχουν µια πλήρη θεώρηση της επιστήµης του marketing, µέσα από ένα ολοκληρωµένο πλαίσιο ανάπτυξης πελατειακής αξίας και σχέσεων µε επικέντρωση στη χρήση των νέων τεχνολογιών, των εφαρµογών του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ιδιαίτερη σηµασία δίνεται σε θέµατα ηθικής και κοινωνικής υπευθυνότητας των επιχειρήσεων απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες τους. Καταγράφονται οι τάσεις και οι προκλήσεις που αναδύονται στοπεριβάλλον της επιχείρησης και ενσωµατώνονται στις κλασσικές αρχές, διευρύνοντας την µεθοδολογία και τις τεχνικές έρευνας και διοίκησης. Αναλύονται επίσης και ζητήµατα στρατηγικής επιχειρησιακής ανάπτυξης, µε έµφαση σε θέµατα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και δηµιουργίας σχέσεων µε τους συνεργάτες.Τα καινοτόµα κανάλια επικοινωνίας και το ψηφιακό marketing αποτελούν σύγχρονες εφαρµογές που συµπεριλαµβάνονται στην ανάλυση των συγγραφέων. Η πελατοκεντρική στρατηγική, ο επιχειρησιακός στρατηγικός σχεδιασµός, η διαχείριση των πληροφοριών, η κατανόηση της αγοραστικής συµπεριφοράς των καταναλωτών, η τιµολόγηση, τα κανάλια προώθησης και διανοµής του προϊόντος, οι δηµόσιες σχέσεις και η διεθνής αγορά είναι από τα θέµατα που αναλύονται. Πρόκειται για ζητήµατα κλασσικών αρχών και µεθόδων του marketing, φιλτραρισµένα µέσα από τις εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στο χώρο.Η πληθώρα πρακτικών παραδειγµάτων, οι ερωτήσεις καθοδήγησης, οι µελέτες εφαρµογής καθώς και η παράθεση µιας λίστας ηλεκτρονικών διευθύνσεων ως πηγή περαιτέρω µελέτης και έρευνας καθιστούν το παρόν έργο ένα χρήσιµο εργαλείο στα χέρια των ειδικών του µάρκετινγκ, των επιχειρηµατιών και των σπουδαστών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
BUSINESS MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
Τιμή: 55,00
ΑγοράMANATZMENT - ΠΛΗΡΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΜΕΘΟΔΟΙ 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 53,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΓΚ, ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ BUSINESS
Τιμή: 20,99
Αγορά"ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ!" ΤΑ 7 ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
Τιμή: 9,00
ΑγοράΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Β'ΤΟΜΟΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ (ΕΛΠ Ν.4308/2014)
Τιμή: 45,00
ΑγοράΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΟΥ ΣΟΥΝ ΤΣΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ, ΣΧΟΛΙΑ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΑΝΑΛΥΣΗ
Τιμή: 18,02
ΑγοράΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ 60 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΠΙΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Τιμή: 13,90
Αγορά