ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ
Τιμή Bestseller: €26,50
Συγγραφέας: Συλλογικό Έργο
Εκδότης: Παπαζήσης
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
ISBN: 9789600227833
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2013
ΑγοράΠεριγραφή
Η γενική κρίση που σαρώνει την Ελλάδα από τα τέλη της δεκαετίας 2000 αφήνει βαθιά τα σημάδια της σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής, σε όλους τους θεσμούς και σε όλες σχεδόν τις ατομικές και συλλογικές μας δραστηριότητες. Ακριβώς επειδή είναι μια γενική κρίση, δεν άφησε και δεν θα μπορούσε να αφήσει έξω τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Μείωση διαφημιστικών εσόδων, διόγκωση του δανεισμού, απολύσεις δημοσιογράφων και άλλων εργαζομένων στα μέσα, συρρίκνωση του αριθμού των μέσων, αλλαγές στο περιεχόμενο κ.ά. είναι μερικές από τις συνέπειες της κρίσης στα ΜΜΕ, που οδηγούν στην αναδιάταξη του τοπίου της μαζικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Επιπλέον τα μέσα μαζικής επικοινωνίας καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης, ιδιαίτερα στις αποφασιστικές καμπές της, γίνονται κεφαλαιώδους σημασίας μέσα για την κατανόηση και την αντιμετώπιση της κρίσης, για την εφαρμογή μιας οικονομικής πολιτικής, για την έκφραση και διαμάχη των διαφορετικών απόψεων σχετικά με τις αιτίες, τις συνέπειες και τη διαχείριση της κρίσης στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Με άλλα λόγια στην πορεία της κρίσης διεξάγεται όχι μόνο μια μάχη για την αντιμετώπιση της κρίσης χρέους αλλά και μια μάχη για της ιδέες σχετικά με την κρίση χρέους και την αντιμετώπισή της όχι μόνο στο στενά οικονομικό πεδίο, αλλά και στην πολιτική, στην περιοχή των αξιών και σε άλλες περιοχές της κοινωνίας.Ο τόμος αυτός είναι από τους πρώτους στην Ελλάδα που επιχειρούν να διερευνήσουν επιστημονικά την πολύπλοκη και ποικιλόμορφη σχέση των ΜΜΕ με την οικονομική κρίση.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΞΗ ΣΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΑ ΑΚΡΑ: ΔΙ-ΑΙΣΘΗΣΗ, ΘΑΝΑΤΟΣ, ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Τιμή: 29,90
ΑγοράEΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Τιμή: 24,99
ΑγοράΗ ΖΩΗ ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ ΕΜΦΥΛΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 6,36
ΑγοράΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή: 26,50
ΑγοράΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΣΥΜΜΟΡΙΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Τιμή: 12,72
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (2009-2016) ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τιμή: 19,08
ΑγοράΤΟΞΙΚΟΜΑΝΙΑ ΔΙ' ΗΡΩΙΝΗΣ Η ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ
Τιμή: 18,90
Αγορά