ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
E-MARKETING ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €32,15
Συγγραφέας: ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΩ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607745040
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2002
ΑγοράΠεριγραφή
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασικού μάρκετινγκ. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη νέων μέσων προώθησης και νέων στρατηγικών μάρκετινγκ.Το βιβλίο αυτό ασχολείται με την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ και αναλύει ζητήματα όπως:- Ανάπτυξη προγράμματος και στρατηγικής Ίντερνετ Μάρκετινγκ- Ηλεκτρονική παρακολούθηση σημείων πώλησης- Χρήση έξυπνων καρτών - Online Advertising- Στρατηγική Ιογενούς Μάρκετινγκ- Customer Relationship Management- Διαχείριση Γνώσης και Εξόρυξη Δεδομένων

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

100 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τιμή: 8,48
Αγορά
NΕΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ
Τιμή: 85,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT)
Τιμή: 20,14
Αγορά
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Τιμή: 31,80
Αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ: Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΜΕΡΙΦΟΡΑ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τιμή: 25,44
Αγορά