ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
MARKETING PLANS ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €37,63
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603518150
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το "πού βρίσκεται τώρα", "πού θέλει να πάει στο μέλλον" και "πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει".Το βιβλίο "Marketing Plans" αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα μάρκετινγκ. Επίσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές (Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.) από τους οποίους ζητείται, στο πλαίσιο των μαθημάτων τους, να συνθέσουν τις γνώσεις μάρκετινγκ που έχουν λάβει, συντάσσοντας ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΣΤΕΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 13,90
ΑγοράΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Τιμή: 9,00
ΑγοράΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (18ΟΣ-19ΟΣ-ΑΡΧΕΣ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ) ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τιμή: 23,32
ΑγοράΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ GESTALT: ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 18,00
ΑγοράΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 16,65
ΑγοράΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2010-2013
Τιμή: 20,00
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 11,00
ΑγοράΑΡΧΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Τιμή: 36,00
Αγορά