ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
MARKETING PLANS ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €37,63
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603518150
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το "πού βρίσκεται τώρα", "πού θέλει να πάει στο μέλλον" και "πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει".Το βιβλίο "Marketing Plans" αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα μάρκετινγκ. Επίσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές (Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.) από τους οποίους ζητείται, στο πλαίσιο των μαθημάτων τους, να συνθέσουν τις γνώσεις μάρκετινγκ που έχουν λάβει, συντάσσοντας ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 18,80
ΑγοράΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 19,90
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 47,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ BUSINESS / MANAGEMENT 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 73,00
ΑγοράΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤ’ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Ν 4308/2014 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Τιμή: 48,66
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τιμή: 37,95
ΑγοράΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ, ΔΙΟΙΚΗ
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΡΟΤΥΠΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 21,20
ΑγοράΤετράδια Κοινωνικής Πολιτικής: Διαγενεακή Κοινωνική Κινητικότητα και Τύποι Κράτους Πρόνοιας στην Ευρ
Τιμή: 10,00
Αγορά