ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
MARKETING PLANS ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €37,63
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603518150
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Το Πρόγραμμα Μάρκετινγκ (Marketing) αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο κάθε σύγχρονης επιχείρησης καθώς της επιτρέπει να έχει μία ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με το "πού βρίσκεται τώρα", "πού θέλει να πάει στο μέλλον" και "πώς θα φθάσει έως εκεί που θέλει να πάει".Το βιβλίο "Marketing Plans" αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό που περιγράφει βήμα προς βήμα τη διαδικασία καθώς και τις μεθόδους που πρέπει να ακολουθούνται για την κατάρτιση αποτελεσματικών προγραμμάτων μάρκετινγκ.Απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων που καλούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή να συντάξουν προγράμματα μάρκετινγκ. Επίσης, σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές (Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.) από τους οποίους ζητείται, στο πλαίσιο των μαθημάτων τους, να συνθέσουν τις γνώσεις μάρκετινγκ που έχουν λάβει, συντάσσοντας ολοκληρωμένα προγράμματα μάρκετινγκ.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΠΕΛΑΤΟ-ΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΜΙΑ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Τιμή: 22,00
Αγορά
10 ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ 1950-1959 Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΄50 ΔΩΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
Τιμή: 12,72
Αγορά
LOGISTICS ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ BUSINESS / MANAGEMENT 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 34,83
Αγορά
TIME MANAGEMENT: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ THE SUNDAY TIMES· ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 3,50
Αγορά
ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΤΕ ΕΝΑ MARKETING PLAN THE SUNDAY TIMES· ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 3,50
Αγορά
ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ BUSINESS LIFE: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Τιμή: 19,78
Αγορά
ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ INCOMING & OUTGOING MANAGEMENT ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 22,00
Αγορά