ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή Bestseller: €72,36
Συγγραφέας: ΚΟΛΕΖΑ, ΕΥΓΕΝΙΑ Γ.
Εκδότης: Τόπος
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ISBN: 9789606863165
Ημερομηνία έκδοσης: 28/02/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Στον χώρο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης είναι κοινά παραδεκτή η αρχή ότι ο βασικότερος συντελεστής μιας επιτυχούς διδασκαλίας και μάθησης των Μαθηματικών είναι ο ίδιος ο "δάσκαλος". Από τους σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία μάθησης, όχι μόνο ως προς τη γνωστική συνιστώσα, αλλά και σε ό, τι αφορά τη συναισθηματική εμπλοκή των μαθητών του, ο "δάσκαλος" συμβάλλει στη δημιουργία στάσεων, αντιλήψεων και πεποιθήσεων απέναντι στα Μαθηματικά. Πώς όμως θα ανταποκριθεί σε αυτό τον ρόλο ο δάσκαλος; - Διαθέτοντας βαθιά γνώση των Μαθηματικών που διδάσκει και την ικανότητα να μετασχηματίζει το μαθηματικό περιεχόμενο, ώστε να είναι κατανοητό από τους μαθητές του. - Σχεδιάζοντας και αξιολογώντας "Διδακτικές Καταστάσεις" και δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία μέσα από τη γλώσσα των Μαθηματικών. - Επιλέγοντας σημαντικούς στόχους και σχεδιάζοντας κατάλληλες δραστηριότητες για την υλοποίησή τους. Εκείνο, όμως, που χρειάζεται περισσότερο είναι να υιοθετεί αυτός ο ίδιος αρχικά μια διαφορετική κουλτούρα σε σχέση με την αντιμετώπιση της διδασκαλίας των Μαθηματικών: μια κουλτούρα διερεύνησης, προσωπικής αναζήτησης, κριτικής στάσης, αμφισβήτησης και πειραματισμού.Η "Θεωρία και πράξη στη διδασκαλία των μαθηματικών" παρουσιάζει και αναλύει ζητήματα που συνεισφέρουν στην προσπάθεια ενός "δασκάλου", υποψήφιου ή εν ενεργεία, να δράσει, να σχεδιάσει, να αναλάβει πρωτοβουλίες και να καινοτομήσει. Δεν παρουσιάζει θεωρίες αποκομμένες από την πράξη, ούτε πρακτικές συμβουλές χωρίς θεωρητική τεκμηρίωση. Χρησιμοποιεί μια πληθώρα παραδειγμάτων για να αναδείξει το πεδίο εφαρμογής της θεωρίας, και αναφέρεται σε εκείνες τις Θεωρίες μέσω των οποίων ο "δάσκαλος" θα μπορέσει να σχεδιάσει τη δική του πράξη. Η "Θεωρία και πράξη στη διδασκαλία των μαθηματικών" είναι ένα βιβλίο που στοχεύει στο να ισχυροποιήσει τον δάσκαλο. Να τον βοηθήσει ουσιαστικά στην προσπάθειά του να περάσει από μια κουλτούρα απλής εφαρμογής, σε μια κουλτούρα ανεξάρτητου σχεδιασμού.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Β' ΤΟΜΟΣ (Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ)
Τιμή: 35,36
ΑγοράΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ
Τιμή: 11,94
ΑγοράΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ (ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ)
Τιμή: 38,81
ΑγοράΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Τιμή: 47,68
ΑγοράΤΕΤΡΑΔΙΟ ΠΡΟΑΣΚΗΣΕΩΝ ΓΡΑΦΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΓΡΑΜΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΡΙΓΡΑΜΜΑΤΕΣ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΛΕΞΕΙΣ
Τιμή: 3,04
ΑγοράΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ (Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ)
Τιμή: 13,94
ΑγοράΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ)
Τιμή: 28,86
ΑγοράΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Τιμή: 32,00
ΑγοράΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΗ ΤΥΠΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗ
Τιμή: 17,00
ΑγοράΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ Α
Τιμή: 15,00
ΑγοράΑΝΙΣΕΣ ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ
Τιμή: 15,00
Αγορά