ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Τιμή Bestseller: €31,85

Συγγραφέας: ΤΕΡΖΙΔΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.

Εκδότης: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789606674662

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2010

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Στη σύγχρονη εποχή που η οικονομική δραστηριότητα καταλαμβάνει πλανητικές διαστάσεις, η βελτίωση της ανταγωνιστικής ικανότητας μιας επιχείρησης, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα γι' αυτήν. Tο παρόν πόνημα καταγράφει και αναλύει τις κυριότερες τάσεις και τα πλέον εύχρηστα εργαλεία της επιστήμης του Mάνατζμεντ, ενώ αποφεύγει συνειδητά την περιπλάνηση σε ειδικά ή συγγενή με το Mάνατζμεντ θέματα. Tο βιβλίο, τέλος, στηρίζεται στην επίκαιρη ελληνόγλωσση και ξένη βιβλιογραφία του Mάνατζμεντ, καθώς και σε προσωπικές εμπειρίες του γράφοντος, και περιέχει πλείστα παραδείγματα από την καθημερινή πρακτική επιχειρήσεων. Στην 2η έκδοση του βιβλίου αυτού περιλαμβάνονται μια σειρά από επικαιροποιήσεις και συμπληρώσεις, μολαταύτα η βασική σύλληψη παραμένει αναλλοίωτη. Επιδιώκοντας να διατηρηθεί κατά το δυνατόν σταθερός ο όγκος του βιβλίου αλλού προστέθηκαν κείμενα, και αλλού αφαιρέθηκαν. Μεγαλύτερης έκτασης αλλαγές έγιναν κυρίως στα κεφάλαια 1, 3, και 7. Ειδικότερα: Το πρώτο κεφάλαιο εμπλουτίσθηκε με επεξεργασία πληροφοριών που αφορούν στις αρμοδιότητες των σύγχρονων ηγετικών στελεχών. Παράλληλα, το κεφάλαιο αυτό διευρύνθηκε και συμπεριέλαβε μια ανάλυση σχετική με τις επιδράσεις της παγκοσμιοποίησης στο στρατηγικό Μάνατζμεντ. Το τρίτο κεφάλαιο ενισχύθηκε περιλαμβάνοντας εκτενή ανάλυση της επιχειρησιακής ηθικής και των επιπτώσεών της στο στρατηγικό Μάνατζμεντ. Το έβδομο κεφάλαιο περιλαμβάνει επίσης νέα θέματα, όπως η αξιολόγηση της απόδοσης και οι ανταμοιβές των στελεχών, ενώ παράλληλα διευρύνθηκε με επεξεργασία πληροφοριών που αφορούν τις επίκαιρες εξελίξεις στον τομέα των εργασιακών σχέσεων. Τέλος, όλα τα υπόλοιπα κεφάλαια υπέστησαν μικρές ή μεγαλύτερες αλλαγές που αφορούν κυρίως επικαιροποιήσεις και προσθήκη παραδειγμάτων από τον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα, καθώς και βελτιώσεις γλωσσικού χαρακτήρα. Η βιβλιογραφία που παρατίθεται στο τέλος του βιβλίου, επίσης εμπλουτίσθηκε περιλαμβάνοντας πηγές από τις οποίες αντλήθηκαν επίκαιρες πληροφορίες. Πέραν των

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

ΔΟΥΛΚΕΡΗ, ΤΕΣΣΑ

Τιμή:   16,96

Αγορά
31/12

ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΣΚΛΑΒΟΥΝΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ν.

Τιμή:   12,23

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι.

Τιμή:   30,43

Αγορά
31/12

ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

ΧΡΗΣΤΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Σ.

Τιμή:   23,32

Αγορά
31/12

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

Τιμή:   37,53

Αγορά
31/12

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΩΝΥΜΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΠΑΝΗΓΥΡΑΚΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

Τιμή:   40,58

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΚΡΙΣΕΩΝ

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ, ΜΑΝΩΛΗΣ Κ.

Τιμή:   15,21

Αγορά