ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τιμή Bestseller: €35,83
Συγγραφέας: Συλλογικό Έργο
Εκδότης: Κριτική
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789602186039
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008
ΑγοράΠεριγραφή
Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες. Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΞΗΡΑΣ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 14,00
ΑγοράΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΨΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Τιμή: 17,00
ΑγοράΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ "ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ"
Τιμή: 15,00
ΑγοράΠαράπονα Πελατών - Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς
Τιμή: 18,50
ΑγοράΗΓΕΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΙ 11 ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΗΓΕΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ
Τιμή: 16,60
Αγορά