ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τιμή Bestseller: €35,83

Συγγραφέας: Συλλογικό Έργο

Εκδότης: Κριτική

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789602186039

Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2008

Αγορά
31/10

Περιγραφή

Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες. Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

28/02
31/01
31/12

Ο ΛΙΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΛΑΖΑΡΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Χ.

Τιμή:   29,50

Αγορά
31/12

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ, ΝΙΚΟΣ Α.

Τιμή:   15,90

Αγορά
31/10

MANAGING EMPLOYMENT RELATIONS IN GREECE

ΙΩΑΝΝΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ Α.

Τιμή:   12,12

Αγορά
31/10

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING

ARMSTRONG, GARY

Τιμή:   135,00

Αγορά
31/10
30/09

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΚΤΙΣΤΑΚΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Ν.

Τιμή:   12,72

Αγορά
31/08

PETER DRUCKER, Ο ΓΚΟΥΡΟΥ ΤΟΥ MANAGEMENT

HAAS EDERSHEIM, ELIZABETH

Τιμή:   18,25

Αγορά
31/05