ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
INSTITUTIONS,BEHAVIOUR AND ECONOMIC THEORY: A CONTRIBUTION TO CLASSICAL-KEYNESIAN POLITICAL ECONOMY PB

Τιμή Bestseller: €103,33
Συγγραφέας: Heinrich Bortis
Εκδότης: Cambridge University Press
Κατηγορία: ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9780521028998
Ημερομηνία έκδοσης: 01/11/2006
ΑγοράΠεριγραφή
"This book is about the conceptual foundations of an intermediate way between liberalism and socialism: a synthesis of classical (Ricardian) and Keynesian political economy. Classical theory deals with proportions between individuals or collectives and society in tackling problems of distribution and value. Keynesian theory is concerned with the scale of economic activity as explained by effective demand. The economy considered is primarily a monetary production economy, not a market or a planned economy. The author sets up a system linking political economy with other social sciences, i.e. sociology, law and politics in the traditional sense, thus establishing the unity of the social sciences. To complete the picture, issues of method associated with the theory of knowledge in the social sciences and the problem of linking theory with historical reality are also covered."

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

A PRACTITIONER'S GUIDE TO STOCHASTIC FRONTIER ANALYSIS USING STATA PB
Τιμή: 49,60
Αγορά
BECOMING A TOP MANAGER: TOOLS AND LESSONS IN TRANSITIONING TO GENERAL MANAGEMENT PB
Τιμή: 47,68
Αγορά
ONLY ONE THING CAN SAVE US; WHY AMERICA NEEDS A NEW KIND OF LABOR MOVEMENT HC
Τιμή: 30,19
Αγορά
VALUE PROPOSITION DESIGN : HOW TO CREATE PRODUCTS AND SERVICES CUSTOMERS WANT (STRATEGYZER) PB
Τιμή: 50,72
Αγορά
THE GOAL: A PROCESS OF ONGOING IMPROVEMENT PB
Τιμή: 39,67
Αγορά
THE FOURTH REVOLUTION: THE GLOBAL RACE TO REINVENT THE STATE HC
Τιμή: 31,80
Αγορά
THE HARD THING ABOUT HARD THINGS : BUILDING A BUSINESS WHEN THERE ARE NO EASY ANSWERS HC
Τιμή: 31,80
Αγορά
PRINCIPLES OF ECONOMICS IN CONTEXT PB
Τιμή: 84,99
Αγορά