ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή Bestseller: €37,10
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789600341140
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2005
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 18,80
ΑγοράΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 19,90
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 47,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ BUSINESS / MANAGEMENT 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 73,00
ΑγοράΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤ’ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Ν 4308/2014 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Τιμή: 48,66
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τιμή: 37,95
ΑγοράΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ, ΔΙΟΙΚΗ
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΡΟΤΥΠΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 21,20
ΑγοράΤετράδια Κοινωνικής Πολιτικής: Διαγενεακή Κοινωνική Κινητικότητα και Τύποι Κράτους Πρόνοιας στην Ευρ
Τιμή: 10,00
Αγορά