ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή Bestseller: €37,10
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789600341140
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2005
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ: ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (Β' ΕΚΔΟΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ)
Τιμή: 50,00
ΑγοράΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ Η ΕΚ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΣ; ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 19,08
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΥΜΕΝΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔομικές μηχανές, λειτουργική ανάλυση και κοστολόγηση έργων πολιτικού μηχανικού
Τιμή: 19,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΓΛΩΣΣΕΣ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ
Τιμή: 92,86
ΑγοράΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΠΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Τιμή: 8,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BUSINESS MANAGEMENT
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τιμή: 20,00
ΑγοράΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΤΥΠΑ
Τιμή: 55,00
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟΙ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά