ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ
Τιμή Bestseller: €37,10
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789600341140
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2005
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΗΡΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ MAIN-COURANTE ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ
Τιμή: 24,88
ΑγοράΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τιμή: 24,88
ΑγοράΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΣΑΣ
Τιμή: 6,04
ΑγοράΤΟ ΣΑΦΑΡΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τιμή: 42,40
ΑγοράBUSINESS MANAGEMENT Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΓΙΑ PROJECT MANAGERS ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ
Τιμή: 18,91
ΑγοράΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τιμή: 60,87
ΑγοράΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥΣ
Τιμή: 8,50
ΑγοράΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
Τιμή: 20,39
ΑγοράΣΚΥΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Τιμή: 24,00
ΑγοράΔΙΚΤΥΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ: ΔΙΚΤΥΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΚΑΙ Ο ΨΥΛΛΟΣ ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 20,90
ΑγοράΓΙΝΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΟΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Τιμή: 13,94
ΑγοράΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η ΑΝΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τιμή: 17,85
ΑγοράΠΡΩΤΟΙ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 21,79
Αγορά