ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ

Τιμή Bestseller: €37,10
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΤΕΛΙΟΣ
Εκδότης: Καστανιώτη
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789600341140
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2005
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού, πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Επισημαίνει ότι οι «νέες» τεχνολογίες έχουν συμβάλει στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, χωρίς όμως να αποτελούν το πρωτογενές αίτιο. Αναφέρει ότι, αν και το μεγαλύτερο τμήμα του τηλεοπτικού συστήματος των περισσότερων χωρών παραμένει ερτζιανό και αναλογικό, η ψηφιακή εποχή είναι προ των πυλών όχι επειδή επιλύει κάποιες ανάγκες και προβλήματα των τηλεθεατών-καταναλωτών, αλλά επειδή αποτελεί προσταγή της βιομηχανίας για πωλήσεις νέων προϊόντων. Ενώ οι προβλέψεις για τη δημόσια τηλεόραση δεν είναι ευοίωνες, το βιβλίο υποστηρίζει ότι και οι ιδιωτικοί φορείς όχι μόνο δεν έφεραν νέες ιδέες στο πεδίο, πέραν της εμπορευματοποίησης και της υποβάθμισης της ποιότητας, αλλά ούτε αποδείχτηκαν καλύτεροι διαχειριστές της τηλεόρασης απ' ό,τι οι κρατικοί διαχειριστές.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Τιμή: 25,44
Αγορά
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 10,20
Αγορά
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ MICROSOFT BUSINESS SOLUTIONS® NAVISION®
Τιμή: 35,67
Αγορά
ΠΩΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΕΣ
Τιμή: 22,00
Αγορά
ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ 20 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 7,42
Αγορά
S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KEYS AND STEPS BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 13,94
Αγορά
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 42,00
Αγορά
BUSINESS / MANAGEMENT ΗΓΕΣΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 31,85
Αγορά
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ ΗΓΕΤΩΝ - ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 16,23
Αγορά
FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Τιμή: 20,14
Αγορά
MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ... ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ
Τιμή: 12,68
Αγορά
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Τιμή: 65,00
Αγορά