ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
BUSINESS / MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Τιμή Bestseller: €19,91
Συγγραφέας: ΚΕΦΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ν.
Εκδότης: Κριτική
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789602187777
Ημερομηνία έκδοσης: 31/03/2014
ΑγοράΠεριγραφή
Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) κ.ά. Η αναθεωρημένη έκδοση περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τις προσπάθειες του δημόσιου τομέα της χώρας για τον εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης υπό το πρίσμα των ραγδαίων μεταβολών στην κοινωνία και την οικονομία. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας, μια έννοια κατά πολλούς υποκειμενική, υπόκειται σε συνεχείς βελτιώσεις και προσαρμογές. Η παραμετροποίηση και η υιοθέτηση των αρχών της δεν μπορεί παρά να αποτελεί βασική προτεραιότητα των διοικητικών στελεχών και των ληπτών αποφάσεων σε μια χρονική περίοδο όπου οι χαοτικές θεωρίες αναζητούν τρόπους παρουσίας και επιβολής. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αναδεικνύεται μέσα από την παρούσα έκδοση ως ένα σύγχρονο "μοντέλο διοίκησης", του οποίου η επιτυχία εξαρτάται από την ορθολογική και αποτελεσματική επίτευξη του συνδυασμού όλων των συντελεστών παραγωγής μιας οικονομικής μονάδας.Φιλοδοξία του συγγραφέα είναι το βιβλίο να αποτελέσει εφαλτήριο και βήμα εκτενών συζητήσεων και προβληματισμού μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των διοικητικών στελεχών, ώστε οι θεμελιώδεις αρχές της ΔΟΠ να τύχουν άμεσης εφαρμογής από τις επιχειρηματικές μονάδες του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
ΑγοράΟ ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
ΑγοράΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
ΑγοράΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
ΑγοράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT CEO ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τιμή: 10,95
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τιμή: 11,21
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Τιμή: 5,60
Αγορά