ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τιμή Bestseller: €20,00
Συγγραφέας: ΣΑΛΒΑΡΑΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ Κ.
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ISBN: 9789603337652
Ημερομηνία έκδοσης: 31/01/2013
ΑγοράΠεριγραφή
Σκοπός του βιβλίου είναι η απόκτηση διδακτικής τεχνογνωσίας για τη διδασκαλία των μαθητών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο. Πιο συγκεκριμένα το βιβλίο στοχεύει:1. Να οριοθετήσει τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να προκρίνει ένα σύνολο διδακτικών παραινέσεων για τη διδασκαλία τους. 2. Να περιγράψει την ένταξη και τη συνεκπαίδευση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο, αξιοποιώντας ερευνητικά δεδομένα. 3. Να αναλύσει τις διαφορές των μαθητών και τους τρόπους που μαθαίνουν. 4. Να πραγματευθεί τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο επίπεδο του αναλυτικού προγράμματος. 5. Να εκπονήσει σχέδια διδασκαλίας συνεκπαίδευσης μαθητών.6. Να επεξεργαστεί ένα σύνολο διαδραστικών ρυθμίσεων προσαρμογής της διδασκαλίας στη συνεκπαίδευση των μαθητών.7. Να αναπτύξει την οικοσυστημική αξιολόγηση των μαθητών και να διαμορφώσει πρόγραμμα διδακτικής παρέμβασης, εκπονώντας παραδείγματα εφαρμογής.8. Να διαχειριστεί τη σχολική τάξη στα επίπεδα της πρόληψης και της παρέμβασης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΧΡΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ
Τιμή: 10,50
Αγορά40 MΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΕΜΑΤOΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΩΝ - ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
Τιμή: 18,02
ΑγοράΤΟ ΒΟΛΕΪΜΠΟΛ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τιμή: 16,00
ΑγοράΑΝΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΙΚΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ
Τιμή: 21,00
ΑγοράΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ
Τιμή: 11,66
ΑγοράΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΔΙΑΠΟΛΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ (1906-2012) ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ J. HABERMAS ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Τιμή: 14,50
ΑγοράΣΧΟΛΕΙΟ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΘΝΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΜΑΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Τιμή: 9,54
ΑγοράΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Τιμή: 17,90
ΑγοράΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τιμή: 37,00
ΑγοράΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ
Τιμή: 21,20
ΑγοράΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ
Τιμή: 2,00
Αγορά