ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 2Η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €44,52
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607745309
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2013
ΑγοράΠεριγραφή
"Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)" Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑΟ Εκδοτικός Οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου "Συμπεριφορά καταναλωτή" των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου. Η "Συμπεριφορά καταναλωτή" αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:- στην άρτια πραγμάτευση του θέματος- στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.Αναλυτικότερα, τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι τα εξής: - Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή. - Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή.- Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ERP)
Τιμή: 35,00
Αγορά
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ SAP
Τιμή: 59,00
Αγορά
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
Τιμή: 50,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ BUSINESS MANAGEMENT 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 80,00
Αγορά
ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ
Τιμή: 9,00
Αγορά
LOGISTICS ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ BUSINESS MANAGEMENT 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
Αγορά
TANG TAIZONG, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 11,10
Αγορά
ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Τιμή: 18,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τιμή: 48,13
Αγορά
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Τιμή: 14,84
Αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τιμή: 37,10
Αγορά