ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή Bestseller: €44,52
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607745309
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2013
ΑγοράΠεριγραφή
"Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)" Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑΟ Εκδοτικός Οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου "Συμπεριφορά καταναλωτή" των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου. Η "Συμπεριφορά καταναλωτή" αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:- στην άρτια πραγμάτευση του θέματος- στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.Αναλυτικότερα, τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι τα εξής: - Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή. - Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή.- Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Τιμή: 6,17
ΑγοράΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΗΓΕΤΗ-ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΠΕΡΙ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ
Τιμή: 5,58
ΑγοράΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ
Τιμή: 15,21
ΑγοράΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ: ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΟΙ 21 ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ
Τιμή: 21,00
ΑγοράΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή: 10,00
ΑγοράΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ MUSA
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Τιμή: 5,60
ΑγοράΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 6,20
ΑγοράΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Τιμή: 12,72
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 5η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 18,35
Αγορά