ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 2Η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €44,52

Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Εκδότης: ROSILI

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789607745309

Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2013

Αγορά
30/04

Περιγραφή

"Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)" Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑΟ Εκδοτικός Οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου "Συμπεριφορά καταναλωτή" των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου. Η "Συμπεριφορά καταναλωτή" αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:- στην άρτια πραγμάτευση του θέματος- στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.Αναλυτικότερα, τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι τα εξής: - Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή. - Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή.- Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ, ΝΑΝΣΥ Α.

Τιμή:   42,60

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   26,00

Αγορά
31/12

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β.

Τιμή:   35,67

Αγορά
31/12

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ Ν.

Τιμή:   28,01

Αγορά
31/12

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Τιμή:   26,00

Αγορά
31/12

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

LEWIS, ROBERT C.

Τιμή:   27,39

Αγορά
28/02

MANAGEMENT ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΠΟΨΗ

ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Τιμή:   27,56

Αγορά
31/12

ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ, ΚΩΣΤΑΣ

Τιμή:   31,00

Αγορά
31/12

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΤΣΙΟΤΡΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ.

Τιμή:   29,68

Αγορά
31/12

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

ΛΑΛΟΥΜΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Τιμή:   35,50

Αγορά