ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 2Η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €44,52
Συγγραφέας: ΜΠΑΛΤΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789607745309
Ημερομηνία έκδοσης: 30/04/2013
ΑγοράΠεριγραφή
"Καλώς ήλθατε στον συναρπαστικό κόσμο των καταναλωτών. Σε αυτό το βιβλίο θα εξερευνήσετε την ανθρώπινη συμπεριφορά και πώς όλοι εμείς ως καταναλωτές κάνουμε επιλογές προϊόντων που συνθέτουν το μωσαϊκό της ζωής μας. (...)" Καθηγητής Μιχάλης Τσίρος, Πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ, Πανεπιστήμιο Μαϊάμι, ΗΠΑΟ Εκδοτικός Οίκος Rosili παρουσιάζει τη δεύτερη, πλήρως ανανεωμένη και επικαιροποιημένη, έκδοση του βιβλίου "Συμπεριφορά καταναλωτή" των συγγραφέων Γ. Μπάλτα και Π. Παπασταθοπούλου. Η "Συμπεριφορά καταναλωτή" αποτελεί μία έγκυρη και ολοκληρωμένη θεώρηση των θεμάτων της καταναλωτικής συμπεριφοράς, που συμβάλλει αποφασιστικά στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Βασισμένη στη διεθνή βιβλιογραφία και την επιστημονική έρευνα, αντλεί στοιχεία από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία και την οικονομική επιστήμη φωτίζοντας, έτσι, αυτή τη σύνθετη κι ενδιαφέρουσα πλευρά της συμπεριφοράς του ατόμου ως οικονομικού παράγοντα που αξιολογεί, επιλέγει, αγοράζει και διαχειρίζεται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση.Η επιλογή της ύλης αποσκοπεί:- στην άρτια πραγμάτευση του θέματος- στην κάλυψη των ιδιαίτερων αναγκών των αναγνωστών που σπουδάζουν ή ασχολούνται επαγγελματικά με το μάρκετινγκ και τη διοίκηση επιχειρήσεων.Οι συγγραφείς έχουν υιοθετήσει μια εφαρμοσμένη θεώρηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τη διασύνδεσή της με την λήψη αποφάσεων, ενώ η πρακτική εφαρμογή της θεωρίας της καταναλωτικής συμπεριφοράς αναλύεται με τη χρήση παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική πραγματικότητα. Άξιο αναφοράς είναι το κεφάλαιο που αφιερώνεται στην εξελικτική ψυχολογία, το οποίο είναι το πρώτο και το μοναδικό στην ελληνική βιβλιογραφία της συμπεριφοράς καταναλωτή.Αναλυτικότερα, τα θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι τα εξής: - Οι θεμελιώδεις αρχές και έννοιες της συμπεριφοράς καταναλωτή. - Αντίληψη, μάθηση και στάσεις του καταναλωτή.- Παράγοντες επιρροής της καταναλωτικής συμπεριφοράς- Προσωπικότητα, αξίες, αυτό-εικόνα και τρόπος

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Τιμή: 25,44
Αγορά
ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 10,20
Αγορά
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ MICROSOFT BUSINESS SOLUTIONS® NAVISION®
Τιμή: 35,67
Αγορά
ΠΩΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΑΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΕΣ
Τιμή: 22,00
Αγορά
ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ 20 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 7,42
Αγορά
S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KEYS AND STEPS BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 13,94
Αγορά
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ 3Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 42,00
Αγορά
BUSINESS / MANAGEMENT ΗΓΕΣΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 31,85
Αγορά
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΩΝ ΗΓΕΤΩΝ - ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 16,23
Αγορά
FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ - ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ
Τιμή: 20,14
Αγορά
MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ... ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ
Τιμή: 12,68
Αγορά
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
Τιμή: 65,00
Αγορά