ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ
Τιμή Bestseller: €21,20
Συγγραφέας: ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ,
Εκδότης: 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Κατηγορία: ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
ISBN: 9789608219670
Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2010
ΑγοράΠεριγραφή
"...Τα "ιστορικά" μου κείμενα απέχουν έτη φωτός από τα κείμενα ενός ειδικού στην Ιστορία, και αυτό γίνεται εύκολα νοητό στον κάθε νοήμονα.Διότι στην επιστήμη της Ιστορίας δεν έχει θέση ούτε το προκλητικό χιούμορ, ούτε, πολύ περισσότερο, η αδιάκοπη "αυτοκαταστροφή" του ιστορήματος με συνειρμικά εμβόλιμα από άλλες... ιστορίες.Αποφάσισα λοιπόν να βάλω ως γενικό τίτλο σ' αυτά τα αφηγήματα "Νεοελληνική Ιστορία της Αρχαίας Ελλάδας", όχι μόνο από χιουμοριστική διάθεση, αλλά κυρίως για να δείξω πως ό,τι λέω δεν είναι τίποτα περισσότερο από τα ερεθίσματα που θα μπορούσε να πάρει ο οποιοσδήποτε Νεοέλληνας που θα διάβαζε αρχαία ελληνική Ιστορία, όταν είναι πλήρως και ολοκληρωτικά... προκατειλημμένος.Εννοώ, τοποθετημένος σε μια συγκεκριμένη "θέση", που του επιτρέπει να βλέπει τα πράγματα από μια συγκεκριμένη "γωνία όρασης", και συνεπώς να τα "φωτίζει" με το φως που πέφτει μόνο από αυτή τη γωνία. Ένας άλλος, θα διάλεγε μια άλλη γωνία - και θα ήταν δικαίωμά του.Αυτό που δεν θα μπορούσε να είναι δικαίωμά του είναι ο άκρως πονηρός ισχυρισμός, πως η δική του γωνία του επιτρέπει "αντικειμενική" θέα της Ιστορίας... Ε, λοιπόν, αντικειμενική Ιστορία ούτε υπήρξε ποτέ, ούτε θα ήταν δυνατό να υπάρξει. Για τον απλό λόγο πως ο ιστορικός ή ο αναγνώστης της Ιστορίας, είναι ένα υποκείμενο που έρχεται αντιμέτωπο με ένα αντικείμενο (το βεβαιωμένο ιστορικό γεγονός) και το φορτίζει με σημασίες που δεν τις έχει το ίδιο."