ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
BUSINESS / MANAGEMENT ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

Τιμή Bestseller: €42,80
Συγγραφέας: ROBBINS, STEPHEN P.
Εκδότης: Κριτική
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789602187517
Ημερομηνία έκδοσης: 31/10/2011
ΑγοράΠεριγραφή
Το βιβλίο των Stephen P. Robbins και Timothy A. Judge στρέφει την έμφαση στην ερμηνεία και την αντιμετώπιση της συμπεριφοράς των ατόμων που σχετίζονται στο πλαίσιο ενός οργανισμού. Με ιδιαίτερα περιεκτικό τρόπο, οι συγγραφείς επιτυγχάνουν να συνοψίσουν πολλά σημαντικά ζητήματα σε έναν μικρό σχετικά τόμο. Την ύλη συμπληρώνουν με παραδείγματα γνωστών οργανισμών, συνδέοντας τη θεωρία με τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων. Μεταξύ άλλων, καλύπτονται σύγχρονα θέματα οργανωσιακής συμπεριφοράς, όπως η διάχυση της πληροφορίας, τα εμπόδια στις αλλαγές και πώς ξεπερνιούνται, η δημιουργία μιας ηθικής κουλτούρας, η αντιμετώπιση της έλλειψης πρωτοβουλιών, η εκτόνωση των διαφωνιών και των συγκρούσεων.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΑΣΤΕΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 13,90
Αγορά
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Τιμή: 9,00
Αγορά
ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ (18ΟΣ-19ΟΣ-ΑΡΧΕΣ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ) ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τιμή: 23,32
Αγορά
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ GESTALT: ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 18,00
Αγορά
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 16,65
Αγορά
Η ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΜΟΧΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2010-2013
Τιμή: 20,00
Αγορά
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ: ΘΕΩΡΙΑ & ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 11,00
Αγορά
ΑΡΧΕΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Τιμή: 36,00
Αγορά