ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ MANAGEMENT
Τιμή Bestseller: €23,84
Συγγραφέας: DUBRIN, ANDREW J.
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789602868430
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2003
ΑγοράΠεριγραφή
Οι "Βασικές αρχές μάνατζμεντ" είναι ένα μίγμα τρέχοντων και παραδοσιακών θεμάτων οργανωμένων γύρω από τη λειτουργική ή διαδικαστική προσέγγιση στη μελέτη του μάνατζμεντ. Παρόλο που έχουν αναπτυχθεί και άλλες προσεγγίσεις, η λειτουργική προσέγγιση παραμένει ένα γενικό πλαίσιο, αρκετά ευπροσάρμοστο ώστε να ενσωματώνει πολλές απόψεις για το μάνατζμεντ.Αυτό το βιβλίο έχει γραφτεί για τους νέους στον τομέα του μάνατζμεντ και για έμπειρους διευθυντές οι οποίοι αναζητούν σύγχρονες πληροφορίες και μία άποψη των θεμελιωδών στοιχείων. Το βιβλίο έχει επίσης γραφτεί για πολλούς επαγγελματίες και τεχνικούς οι οποίοι συνεργάζονται στενά με τους διευθυντές και οι οποίοι με τη σειρά τους διεξάγουν κάποια διευθυντική εργασία. [...] (από τον πρόλογο του βιβλίου)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
ΑγοράΟ ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
ΑγοράΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
ΑγοράΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
ΑγοράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT CEO ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τιμή: 10,95
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τιμή: 11,21
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Τιμή: 5,60
Αγορά