ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή Bestseller: €44,52
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ Μ.
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Ε.;ΜΠΕΝΟΥ Γ.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603591047
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου:1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG, ΟΤΕ, Ασπίς Πρόνοια, Τιτάν, Εταιρείες Επιβατηγού Ναυτιλίας στο Αιγαίο) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat, Cisco Systems, Nokia, Swatch, Dell, Disney, Hewlett Packard). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών.2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Πιστεύω ειλικρινά ότι ενώ οι φοιτητές και τα στελέχη των επιχειρήσεων μας γνωρίζουν τις τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη. Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι, μέσα από τη σύνδεση των μελετών περιπτώσεων με τη θεωρία της στρατηγικής, να βελτιώσει τη στρατηγική σκέψη των φοιτητών αλλά και των σκεπτόμενων στελεχών.3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell, Τιτάν, Sanyo Ελλάς Συμμετοχική, ΟΤΕ, Cisco Systems, κ.α.). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή ε
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 18,80
ΑγοράΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, ΜΕΘΟΔΟΙ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ - ΗΓΕΣΙΑ
Τιμή: 19,90
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 47,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ BUSINESS / MANAGEMENT 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 73,00
ΑγοράΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤ’ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ Ν 4308/2014 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
ΑγοράΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Τιμή: 48,66
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τιμή: 37,95
ΑγοράΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ, ΔΙΟΙΚΗ
Τιμή: 22,00
ΑγοράΠΡΟΤΥΠΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 21,20
ΑγοράΤετράδια Κοινωνικής Πολιτικής: Διαγενεακή Κοινωνική Κινητικότητα και Τύποι Κράτους Πρόνοιας στην Ευρ
Τιμή: 10,00
Αγορά