ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €44,52
Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ Μ.
Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Ε.;ΜΠΕΝΟΥ Γ.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603591047
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2010
ΑγοράΠεριγραφή
Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου:1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG, ΟΤΕ, Ασπίς Πρόνοια, Τιτάν, Εταιρείες Επιβατηγού Ναυτιλίας στο Αιγαίο) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat, Cisco Systems, Nokia, Swatch, Dell, Disney, Hewlett Packard). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών.2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Πιστεύω ειλικρινά ότι ενώ οι φοιτητές και τα στελέχη των επιχειρήσεων μας γνωρίζουν τις τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη. Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι, μέσα από τη σύνδεση των μελετών περιπτώσεων με τη θεωρία της στρατηγικής, να βελτιώσει τη στρατηγική σκέψη των φοιτητών αλλά και των σκεπτόμενων στελεχών.3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell, Τιτάν, Sanyo Ελλάς Συμμετοχική, ΟΤΕ, Cisco Systems, κ.α.). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή ε

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

E-MARKETING Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,90
Αγορά
ΓΙΝΕ ΒΡΟΧΟΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ BUSINESS / MANAGEMENT
Τιμή: 9,95
Αγορά
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ : ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ 10η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 31,80
Αγορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
Αγορά
Ο ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
Αγορά
ΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
Αγορά
ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
Αγορά
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
Αγορά
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
Αγορά