ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ

Τιμή Bestseller: €44,52

Συγγραφέας: ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ Μ.

Εκδότης: ΜΠΕΝΟΥ Ε.;ΜΠΕΝΟΥ Γ.

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789603591047

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2010

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου:1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG, ΟΤΕ, Ασπίς Πρόνοια, Τιτάν, Εταιρείες Επιβατηγού Ναυτιλίας στο Αιγαίο) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat, Cisco Systems, Nokia, Swatch, Dell, Disney, Hewlett Packard). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών.2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Πιστεύω ειλικρινά ότι ενώ οι φοιτητές και τα στελέχη των επιχειρήσεων μας γνωρίζουν τις τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη. Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι, μέσα από τη σύνδεση των μελετών περιπτώσεων με τη θεωρία της στρατηγικής, να βελτιώσει τη στρατηγική σκέψη των φοιτητών αλλά και των σκεπτόμενων στελεχών.3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell, Τιτάν, Sanyo Ελλάς Συμμετοχική, ΟΤΕ, Cisco Systems, κ.α.). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή ε

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

30/11

Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   21,20

Αγορά
31/08

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΚΑΖΑΖΗΣ, ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   45,78

Αγορά
31/03

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BATEMAN, THOMAS S.

Τιμή:   69,32

Αγορά
28/02

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ

ΒΑΞΕΒΑΝΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ

Τιμή:   31,85

Αγορά
10/02

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΓΙΑΛΕΛΗΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ Χ.

Τιμή:   18,50

Αγορά
31/01

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ

Συλλογικό Έργο

Τιμή:   34,98

Αγορά
31/01

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ

Τιμή:   14,44

Αγορά
31/12

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΚΑΡΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Κ.

Τιμή:   39,81

Αγορά
31/12

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ 2η ΕΚΔΟΣΗ

ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Δ.

Τιμή:   42,40

Αγορά
31/12

ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Συλλογικό Έργο

Τιμή:   37,82

Αγορά
31/12

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΕΡΖΙΔΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π.

Τιμή:   31,85

Αγορά