ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €40,50
Συγγραφέας: PETROF, JOHN V.
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789608574953
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001
ΑγοράΠεριγραφή
Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.Συμπεριλαβάνει: - Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ- Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ - 'Ιντερνετ και Προσωπικό ΜάρκετινγκΤο βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ-Στελέχη επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
TIME MANAGEMENT: ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ THE SUNDAY TIMES· ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 3,50
ΑγοράΠΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΤΕ ΕΝΑ MARKETING PLAN THE SUNDAY TIMES· ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Τιμή: 3,50
ΑγοράΕΚΤΕΛΕΣΗ Η ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ BUSINESS LIFE: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Τιμή: 19,78
ΑγοράΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ INCOMING & OUTGOING MANAGEMENT ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 4η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 22,00
ΑγοράΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τιμή: 18,05
ΑγοράΧΡΥΣΑΦΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ - ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ
Τιμή: 20,38
ΑγοράΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ... ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ)
Τιμή: 13,01
ΑγοράFRONT OFFICE MANAGEMENT: ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 18,85
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Τιμή: 34,83
ΑγοράΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ (Δ.Λ.Π.) ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (Γ.Λ.Σ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 48,92
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 42,40
ΑγοράΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ "ΣΥΝ - ΚΕΙΜΕΝΑ"
Τιμή: 26,49
Αγορά