ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €40,50

Συγγραφέας: PETROF, JOHN V.

Εκδότης: ROSILI

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789608574953

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.Συμπεριλαβάνει: - Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ- Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ - 'Ιντερνετ και Προσωπικό ΜάρκετινγκΤο βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ-Στελέχη επιχειρήσεων.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

30/09

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

ΒΕΝΙΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.

Τιμή:   42,40

Αγορά
30/09

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β.

Τιμή:   28,40

Αγορά
31/08

NOTHING IMPOSSIBLE

ΣΕΡΙΑΤΟΣ, ΜΑΚΗΣ

Τιμή:   19,61

Αγορά
31/08

ΝΗΣΙΑ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

ΜΩΡΑΙΤΑΚΗ - ΤΣΑΜΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Τιμή:   19,08

Αγορά
31/08

ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗ, ΜΑΡΙΑ

Τιμή:   20,29

Αγορά
30/04
30/04
31/03

ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ Χ.

Τιμή:   55,80

Αγορά