ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €40,50

Συγγραφέας: PETROF, JOHN V.

Εκδότης: ROSILI

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789608574953

Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001

Αγορά
31/12

Περιγραφή

Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.Συμπεριλαβάνει: - Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ- Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ - 'Ιντερνετ και Προσωπικό ΜάρκετινγκΤο βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ-Στελέχη επιχειρήσεων.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

28/02
31/01
31/12

Ο ΛΙΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΛΑΖΑΡΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ Χ.

Τιμή:   29,50

Αγορά
31/12

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ

ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ, ΝΙΚΟΣ Α.

Τιμή:   15,90

Αγορά
31/10

MANAGING EMPLOYMENT RELATIONS IN GREECE

ΙΩΑΝΝΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ Α.

Τιμή:   12,12

Αγορά
31/10

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING

ARMSTRONG, GARY

Τιμή:   135,00

Αγορά
31/10
30/09

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΚΤΙΣΤΑΚΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Ν.

Τιμή:   12,72

Αγορά
31/08

PETER DRUCKER, Ο ΓΚΟΥΡΟΥ ΤΟΥ MANAGEMENT

HAAS EDERSHEIM, ELIZABETH

Τιμή:   18,25

Αγορά
31/05