ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ: ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €40,50
Συγγραφέας: PETROF, JOHN V.
Εκδότης: ROSILI
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789608574953
Ημερομηνία έκδοσης: 31/12/2001
ΑγοράΠεριγραφή
Πρακτικός σύμβουλος για την επίλυση των καθημερινών επιχειρηματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν ο επιχειρηματίας και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στον ελληνικό χώρο.Πολύτιμος οδηγός για τους φοιτητές στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν την επιστήμη του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, μέσα από εύστοχους συνδυασμούς θεωρίας και παραδειγμάτων.Μοναδικό στο είδος του βιβλίο, μια και κάθε κεφάλαιο συνοδεύεται απο ερωτήσεις, εργασίες εφαρμογής και ασκήσεις βασισμένες σε περιπτώσεις επωνύμων ελληνικών επιχειρήσεων.Συμπεριλαβάνει: - Γενικές αρχές, προγραμματισμό και στρατηγικές Μάρκετινγκ- Ειδικές εφαρμογές του Μάρκετινγκ - 'Ιντερνετ και Προσωπικό ΜάρκετινγκΤο βιβλίο ενδείκνυνται για: -Φοιτητές ΑΕΙ & ΤΕΙ-Σπουδαστές ΚΕΚ, ΙΕΚ-Στελέχη επιχειρήσεων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
BUSINESS / MANAGEMENT ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 42,80
ΑγοράΗΓΕΤΗΣ ΔΙΧΩΣ ΤΙΤΛΟ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ
Τιμή: 17,91
ΑγοράΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΓΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ, ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Τιμή: 19,00
ΑγοράΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Τιμή: 22,00
ΑγοράΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 1995 ΣΤΟ 2005 ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ
Τιμή: 13,78
ΑγοράΜΕΘΕΥΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Τιμή: 45,00
ΑγοράΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ & ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΟΤΡΟΦΙΑ: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Τιμή: 26,50
ΑγοράΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ 4Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 44,52
Αγορά