ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

BUSINESS LIFE: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ ΜΠΕΛΑΣ... Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ;: ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ

Τιμή Bestseller: €14,92

Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789603517559

Ημερομηνία έκδοσης: 30/09/2008

Αγορά
30/09

Περιγραφή

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών; Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται:- Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται- Χειρισμός παραπονούμενων πελατών- Σύνταξη απαντητικής επιστολής - Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού - Τα παράπονα των υπαλλήλων- Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν- Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

31/12

ΟΔΗΓΟΣ SOCIAL MEDIA MARKETING

ΜΑΝΑΡΙΩΤΗ, ΑΓΑΠΗ

Τιμή:   16,50

Αγορά
31/12
30/11

ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΤΥΧΑΙΟΥ

TALEB, NASSIM NICHOLAS

Τιμή:   19,90

Αγορά
14/11

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ BUSINESS

ΚΟΥΝΤΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Τιμή:   18,00

Αγορά
24/10
04/10
30/09

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

Χυτήρης, Λεωνίδας Σ.

Τιμή:   31,80

Αγορά
30/09

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ

STOPFORD, MARTIN

Τιμή:   90,10

Αγορά
23/09