ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

NEWSLETTER

Email

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

BEST SELLERS 2024

Bestsellers 2024...»
All time Bests...»

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €29,43

Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.

Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.

Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ISBN: 9789603517238

Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2007

Αγορά
30/11

Περιγραφή

Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές. Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά. Ειδικότερα, παρουσιάζονται:- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

02/09

100 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΑΡΜΑΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΚΥΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΙΑΣ, ΝΤΕΜΟΥΣΗΣ ΦΩΤΗΣ, ΑΘΑΝΑΣΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ

Τιμή:   8,48

Αγορά
02/09

ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ

ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΤΙΣΤΑΚΗ, ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Τιμή:   24,00

Αγορά
02/09

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΜΠΑΜΠΑΝΑΣΗΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ

Τιμή:   33,39

Αγορά
02/09

ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

ΦΛΩΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Τιμή:   33,00

Αγορά
02/09
02/09

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT)

ΤΖΩΡΑΚΟΛΕΥΘΕΡΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ

Τιμή:   20,14

Αγορά
02/09

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΣ

Τιμή:   9,16

Αγορά
02/09

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΤΣΙΟΤΡΑΣ

Τιμή:   85,00

Αγορά
02/09

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

ΑΝΔΡΕΑΣ Σ. ΠΟΜΠΟΡΤΣΗΣ

Τιμή:   28,49

Αγορά
02/09

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

ΝΤΑΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

Τιμή:   18,00

Αγορά
02/09

ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Τιμή:   20,00

Αγορά
02/09

ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΤΕΡΖΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Τιμή:   38,00

Αγορά
02/09

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Τιμή:   25,90

Αγορά
02/09

Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

ΑΝΔΡΕΑΣ Ν. ΣΥΜΕΩΝ

Τιμή:   15,00

Αγορά
02/09

ΟΔΗΓΟΣ COACHING

ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ

Τιμή:   27,50

Αγορά