ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 13 Δεκεμβρίου
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ - 10 Δεκεμβρίου
Η Κληρονομιά (ΝΕΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ #3) - 10 Δεκεμβρίου
Τα ταξίδια του Μαρίνου
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
-
22/11Τιμή: 12,20 10,98-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
BEST SELLERS 2025
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Τιμή Bestseller: €29,43
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603517238
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές. Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά. Ειδικότερα, παρουσιάζονται:- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
Τιμή: 21,20
Αγορά
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (ERP)
Τιμή: 35,00
Αγορά
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ SAP
Τιμή: 59,00
Αγορά
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ
Τιμή: 50,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ BUSINESS MANAGEMENT 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 80,00
Αγορά
ΠΟΛΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ
Τιμή: 9,00
Αγορά
LOGISTICS ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ BUSINESS MANAGEMENT 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 40,00
Αγορά
TANG TAIZONG, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΤΕΡΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ 1Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 11,10
Αγορά
ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Τιμή: 18,00
Αγορά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τιμή: 48,13
Αγορά
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΕΓΑΣΗΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΥΠΟΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Τιμή: 14,84
Αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Τιμή: 37,10
Αγορά