ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €29,43
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603517238
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές. Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά. Ειδικότερα, παρουσιάζονται:- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ 1830-2008 ΟΡΑΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΤΑΙΩΣΕΙΣ
Τιμή: 38,16
ΑγοράΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ, ΑΠΟ ΤΟ MARKETING ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ
Τιμή: 15,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Τιμή: 76,03
ΑγοράΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τιμή: 20,14
ΑγοράΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ - ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Τιμή: 26,00
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 49,86
ΑγοράΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Τιμή: 57,00
ΑγοράΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
Τιμή: 30,00
ΑγοράΗΓΕΣΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Τιμή: 13,30
ΑγοράΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΕΜΠΟΡΙΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 3η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 37,00
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Τιμή: 27,00
ΑγοράΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Τιμή: 30,00
Αγορά