ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ
- 8 Αυγούστου
Λατινικά ( Τεύχος Α ) Β Λυκείου - 15 Ιουλίου
Διόφαντος ΟΕΔΒ Σετ Α' Λυκείου (NTYMENΑ) - 15 Ιουλίου
Θρησκευτικά Β' Λυκείου ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΑ
ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
-
16/05Τιμή: 22,20 19,98-10%
-
23/11Τιμή: 14,90 13,41-10%
-
20/09Τιμή: 11,10 9,99-10%
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
-
03/11Τιμή: 60,00
-
03/11Τιμή: 50,00
-
03/11Τιμή: 60,00
-
01/07Τιμή: 10,00
BEST SELLERS 2024
-
Επιβάτης 23Τιμή: 17,70 15,93-10%
-
Αναζητώντας την ελπίδαΤιμή: 17,70 15,93-10%
-
Το μωρό της σοφίταςΤιμή: 18,80 16,92-10%
All time Bests...»
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τιμή Bestseller: €29,43
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ISBN: 9789603517238
Ημερομηνία έκδοσης: 30/11/2007
ΑγοράΠεριγραφή
Στις επιχειρήσεις, όπως και στις στρατιωτικές μάχες, η μόνη αποδεκτή έκβαση του ανταγωνισμού είναι η νίκη. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα. Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές. Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά. Ειδικότερα, παρουσιάζονται:- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, CASE STUDIES 2Η ΕΚΔΟΣΗ
Τιμή: 24,10
ΑγοράΟ ΚΟΤΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ MARKETING ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
Τιμή: 7,42
ΑγοράΑΓΓΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ, ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ
Τιμή: 38,04
ΑγοράΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ MANAGEMENT
Τιμή: 5,60
ΑγοράΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τιμή: 29,86
ΑγοράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τιμή: 15,42
ΑγοράBUSINESS / MANAGEMENT CEO ΠΩΣ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τιμή: 10,95
ΑγοράΔΗΜΟΣΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ, ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Τιμή: 11,21
ΑγοράΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
Τιμή: 5,60
Αγορά